V sodelovanju z Baby Centrom smo v agenciji Sidera organizirali edinstveno modno revijo, ki je presegla pričakovanja in pritegnila tako starše kot otroke. Supernova Ljubljana Rudnik je pretekli petek gostila dogodek, kjer so obiskovalci na modri modni pisti lahko uživali ob pogledu na otroške vozičke, dodatke in najnovejše trende jesensko-zimske otroške mode.
Priznana imena, vrhunska organizacija
Dogodek je združil strokovno ekipo pod vodstvom Špele Štamol, urednice revije Grazia, ki je poskrbela za izbor amaterskih modelov, tako odraslih kot otrok. Malčki so nosili modne kombinacije iz Baby Centra, medtem ko so starši predstavili oblačila blagovnih znamk S. Oliver Black Label in Comma. Špela je poskrbela za celostno stajling zgodbo, ki je lepo poudarila široko ponudbo Baby Centra.
Vloga PR agencije Sidera: Koordinacija in podpora skozi celoten proces
Naša ekipa je v ozadju skrbela za koordinacijo med Baby Centrom in Špelo Štamol, s čimer smo zagotovili tekočo izvedbo od začetka do konca. Pred modno revijo smo v Baby Centru uredili vozičke in rekvizite, nato izvedli vajo in se pripravili na začetek. Prav tako smo skrbeli za promocijo dogodka med mediji in vplivnicami. Dogodek so obiskale tudi ambasadorke Baby Centra, Eva Peternelj, Nina Klinar in Ajda Sitar, ki se je tudi sama sprehodila po modri modni pisti. Naša agencija je pripravila in distribuirala sporočilo za medije, ki je doseglo široko pokritost in povečalo prepoznavnost dogodka.
Pomen takšnih dogodkov in profesionalne izvedbe
Takšen dogodek je priložnost, da Baby Center svojo ponudbo predstavi na interakttiven način, saj v sam dogodek vključi svoje zveste sledilce in kupce, in olajša izbiro staršem, ki iščejo funkcionalne in modne rešitve za svoje otroke. Ko v dogodek vključimo profesionalce, kot so Špela Štamol, Tibor Golob in strokovnjaki za tehnično izvedbo, dosežemo visok nivo profesionalnosti, ki dogodku doda težo in poudari vrednost predstavljenih izdelkov.
S tem dogodkom je Baby Center dokazal, da razume potrebe sodobnih staršev ter jim ponuja izdelke, ki se prilagajajo njihovemu življenjskemu slogu. Vloga PR agencije v tem procesu je ključna – z dobrim načrtovanjem in organizacijo ustvarjamo povezovalne dogodke, ki blagovno znamko povežejo z občinstvom na pristen in nepozaben način.
Več o modri modni reviji Baby Centra lahko preberete tudi v medijih:
https://njena.svet24.si/clanek/moda-lepota/novosti/6734960a3a04f/modne-ikone-prihodnosti-so-se-sprehodile-po-modri-modni-pisti
https://www.nosecka.net/modne-ikone-prihodnosti-so-se-sprehodile-po-modri-modni-pisti/