Kako smo luksuzni voziček postavili na modno sceno

Izdelek brez naslova

Včasih se zdi, da določeni izdelki ne sodijo v modne revije – a prav takšni izzivi ustvarjajo najlepše zgodbe. Naša agencija je skupaj z revijo Grazia in urednico Špelo Štamol sprejela prav tak izziv: kako v modni svet prestižne revije vključiti izdelek, kot je otroški voziček? Rezultat? Šest-stranski advertorial v novembrski reviji Grazia, kjer voziček Maxi-Cosi Fame zablesti kot prava modna ikona.

 

Sodelovanje, ki je združilo stil in funkcionalnost

Za naročnika Baby Center smo želeli predstaviti voziček Maxi-Cosi Fame ne le kot funkcionalen izdelek, ampak kot simbol sodobne, urbane mamice. Naša vizija je bila združiti luksuz, estetiko in praktičnost v modni zgodbi, ki govori o življenjskem slogu današnjih staršev. Špela Štamol je s svojo kreativnostjo poskrbela, da je voziček postal osrednji del urbane modne zgodbe – mamica, ki svojo deklico pelje po tlakovcih štajerske prestolnice vse do sončnega zahoda, v družbi udobnega in estetsko dovršenega vozička.

Za dodatno popestritev zgodbe je Špela ustvarila tudi behind the scenes reel, ki sledilce popelje v zakulisje snemanja in poudarja vizualno ter funkcionalno odličnost vozička Maxi-Cosi Fame. Ob tem je zapisala: "Je kdo rekel, da sprehod z vozičkom ne more biti moden?"

Voziček, ki presega pričakovanja

Na modni zgodbi je bil poudarek na funkcionalnih in estetskih lastnostih vozička Maxi-Cosi Fame. Njegove ključne značilnosti, kot so prostorna košara z zračno vzmetnico, prilagodljiva višina košare za udobno uporabo in LumiRide LED osvetlitev za večerno varnost, so bile subtilno vključene v zgodbo. Voziček ni le pritegnil pogled s svojim elegantnim dizajnom, ampak je izstopal tudi z napredno tehnologijo, ki zagotavlja udobje za malčka in starše.

Fameova kombinacija praktičnosti in stila, vključno s sistemom enostavnega zlaganja ter vzmetenjem za gladko vožnjo po vseh terenih, je prepričala, da je voziček popoln sopotnik za urbano mamico. Prestižni voziček je bil v reviji Grazia predstavljen kot pravi fashion. statement, ki jo zlahka vključite v vsak življenjski slog.

 

Vloga Sidere je koordinacija med kreativnostjo in cilji naročnika

Naš izziv je bil usklajevanje med naročnikom, ki je želel izpostaviti funkcionalnost vozička, in Špelo Štamol, ki je poskrbela, da je zgodba ostala modna in privlačna za bralce Grazie. Prav tako smo poskrbeli za prilagoditev komunikacijskega tona, ki ustreza ciljni publiki modne revije, ter usklajevali tehnične in estetske vidike predstavitve vozička.

Sodelovanje z revijo Grazia je odličen primer, kako lahko s premišljeno koordinacijo in kreativnim pristopom presežemo pričakovanja – tako naročnika kot tudi ciljne publike. Rezultat je bil odličen – Maxi-Cosi Fame je postal osrednji del modne zgodbe, ki je v enaki meri nagovorila modne navdušence in sodobne starše.

 

Ko moda sreča funkcionalnost

Maxi-Cosi Fame je dokaz, da lahko izdelek za starše enakovredno zasije tudi na straneh modne revije. S tem projektom smo poudarili, kako pomembno je sodelovanje med kreativci in strategi, da izdelek preseže svojo osnovno funkcijo in postane del življenjskega sloga.

Za več o vozičku Maxi-Cosi Fame in njegovi široki ponudbi obiščite Baby Center ali se potopite v zakulisje ustvarjanja te modne zgodbe na Graziinem Instagramu.